Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.

Svarbu

  • Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant informuokite siuntų taško darbuotoją ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą.

  • Priėmus prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Prekių keitimas ir grąžinimas

  • Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

  • Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos Civilinio kodekso nustatytais atvejais.

  • Nekokybiškos maisto prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos per jų tinkamumo vartoti terminą, nurodytą ant pakuotės ar etiketės.

Kaip pateikti skundą

  • Skundą dėl nekokybiškos prekės siųskite el. paštu: info@vitalharmony.lt

  • Laiške nurodykite, kaip ir kada pastebėjote kokybės trūkumus, aprašykite situaciją, pridėkite nuotraukas ir pirkimo dokumentą.

Pinigų grąžinimas

Jeigu užsakytų prekių nėra, sumokėti pinigai grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo dienos.

Klientų aptarnavimo darbo laikas: I–V 9:00–17:00